8 Eylül 2012 Cumartesi

Bella Thorne'un On Yıl içindeki görünüşü


Bella yeni röportajında hayranları için bir kaç bilgi verdi. Glamour magazin için bir röportaj verdi İşte başlıyorum.
İlk önce nasıl havalı bir ünlü oluşu hakkında biraz bilgi verdi.
Benim DisneyLand ki  tor'um çok özeldir. Disney dünyasında büyüdüm sayılır. Satırları ezberlemek için saatlerce çalıştım. Aslında parkta  atladıktan sonra rüya gerçek oldu.  Ben hep ailemle gittim Söylemek zorundayım oda onlar çok özel olduğu. Ben Emma Watsonla,  Tom Cruisela ve Natalie Portmanla  severek çalıştım. Zaten rol arkadaşım Zendaya var, başka oyucularla  takılmak istemiyorum Tercihim liseden çocuklarla takılmak, onların kim olduğunu biliyorum tabi iş dışında. Hava etkinlikleri yapıyoruz ve bazı yardım kuruluşlarına  gidiyoruz. Onların içindeki vicdanı toplum için bir şeyler yapma ihtiyacı olduklarını bilmek güzel. Bizde aynı hedefleri paylaşıyoruz.Benim en iyi deneyimim  arkadaşımın kış programıydı.Benim en iyi zamanımdı ve ben gerçekten o balodaki deneyimimi istiyorum. Ben okul aktivitelerini çok seviyorum  Çünkü bana hala kim olduğumu hatırlatıyor.Ben herkes gibi normal biriyim.Beş yıl içinde ünüversteye gitmek hedeflerimden biri ayrıca on yıldır tek  derdim moda ikonu olmak ve iyi perfonmanlar  sergilemek çünkü inanıyorum ki çocuklarıma anlatacağım hikayeler olacak. 

Hiç yorum yok: