26 Kasım 2012 Pazartesi

One Direction & The Wanted Twitter Savaşı


Herşey Zayn'in Max'e Usherla çektirdiği bir fotoğrafla başladı. Zayn Max'e 'Deli' dedi.
Sonra da Max ona  cevap olarak 'Doğru' dedi.Tabi Fotoğrafı tweedlerken Max 'Haftanındelisi' diyede eklemişti.Sonra Max Tweetpic eklemeye devam etti. PSY'i etiketleyip  'gururludeli' diyerek etkledi.
Sonra Zayn ona ilk adım kabul etmektir '#haftanınineği' diye bir Tweet attı.  Max açıkça  
Ne yazık ki bazıları işemek için flört ediyor 
tweed'ini attı.
Galiba zayn bunu üzerine ateş gibi püskürdü.
Açıkça Bazıları flörtleriyle aşina değil   Max'de
Ben bunun neresindeyim dedi
Sonra zayn'de
Benle neden hala konuştuğunu anlamıyorum dostum, konuşma sana 'inek' dediğimde bitti.
Savaş bu sefer   Zayn Max'e 'Özenti' dedi diye başladı.Sonra Max 1D'nin müziğiyle alay etti.
Sonra Max'in grup arkadaşı da söylerek lafa atladı.
Bence '1 çizgili' [Burda Zayn'in birçizgili sarı saçını ima etmiş]  kadın donuyla   bükümleniyor
Sonra,  Louis Tomlinson   katıldı 
Kötü çocuk aşağı boruya 
diyerek Tomu tweet'ine ekledi.
Tom'da 
Özür dilerim şımarık ustası
sonra Zayn ateşi daha da artırdı.
Dostum, eğer senin gibi bir yüzüm olsaydı, saçım için  endişelenmezdim :)
Sonra Tom Zayn'in fotoğrafını yükleyip
Başsız kötü çocuk dedi.
Max kimseyi tweetlemeden
Günümüzde bazı çocuklar kötü becerilre sahip dedi.
SONRA Zayn
Ne kadar beceri olduğunu burda seninle konuşmıcam ama eğer provalardan kaçmazsan orda tartışırız.
Evet savaş gerçekten çok kötü tabi buran  Twitter savaşı diyoruz...  Eee Directionerlar  yada Wantederlar
Kimin tarfınızdasınız seçim yapın. Orda neden 'Başsız' dediğini bilmiyorum ama inşallah düşündüğüm 'başsız' değildir. Tabi ki de Zayn'i tutuyorum. Eğer konuşmanın tamamını çevirmemi isterseniz yaparım.

Hiç yorum yok: