14 Aralık 2012 Cuma

Selena Gomez 'Büyücüler' Hakkında Bilgi Verdi!


Selena Gomez yaklaşan filmi Wizards Of Wavery Please için bir röportaj verdi.Ünlü yıldız filmi hakkında tonlarca şey söyledi...
Röportaj şöyle!



Birleşme kararı nasıl oldu nasıl tepki verdiniz?
Küçük bir umudum vardi (WOW döneceğine dair) Demek istediğim,  bunu yapmak istediğim için. Bunu seviyorum. Bir yerden başlamayı seviyordum.. Ailemdi, evimdi ve bunun üzerine durmasam yazık olurdu.İyi bir dönüş.
Dizinin bitmesiyle Alex nasıl büyüdü? 
Aslında karakter biraz geri döndü ve garip şekilde.Kaldığı yerden devam ediyor ve şöyle dedik 'hiçbirşey değişmiyor' Biz sadece karakterleri olduğu gibi yapıyoruz bu bizim için kolay oluyor.Bizim sadece görünümlerimiz  var.Bizim konumuz sadece eskisi gibi olmamız. Ama bu iyi... Ben fanlarımın eskisi gibi farklı görmelerini  istiyorum karakterlerin eskimediği gibi. 
Filmde Sexy İtalyan çocuk hakkındaki söylentilere ne diyorsun?
Ailem aslında Rosso ailesi İtalyaya tatile gidiyor, yani yarı İtalyan yarı İtalyan bir aileyiz ve İtalyaya gidiyoruz.  Birçok insanla ve onların aileleri gibi bir sürü şeyle karşılaşıyoruz ve  bir sürü ilgi ile karşılaşıyoruz.  O italyan değil sadece orda yaşıyoruz Mason( italyan çocuğun adı) ile ben küçük bir çatışma yaşıyoruz. Ama umuyorum ki hepsi iyi olacak.
Film çekimlerindeki en çok neyi vurgulamak istersin?
İnsanlar diyebilirim birşeyi bulmak çok zor. Herhangi bir olay olmadan önce onlar beni biliyordu. Yani,  onlar benim için hep orda olacak. 
 + WOW'i çok severim ve açıkçası bir saatlik filmi bile beni izletmek için yeter. Anti Selenator değilim. O diziyi her zaman izlerdim ve ordaki Alex'i hep çok severdim yani uzun lafın kısası;  Bu filmi iple çekiyorum ya siz?? Bu arada  bence film çok güzel olacak  sizce?



Hiç yorum yok: