12 Aralık 2012 Çarşamba

Kötü Haber Miley'Nin Köpeği Lila Öldü!


Bildiğiniz gibi Miley Cyrus köpekleri çok seviyor ve onlara sahip çıkmaya bayılıyor.. O hayvanlar Miley'in ailesi gibi...  Bu arada Miley Cyrus,   köpeğinin ölümüne çok üzgün ve şok. 



Açıkası annem izin verse bende köpek alsam ve o ölse şok olurdum... Miley Twtter'dan bu haberi şöyle duyurdu. 
Bu gün yataktan kalmak için iyi bir neden düşünemiyorum. Herkes soruyor. Hayatımda hiç zorluk yaşamadım. Kalbim hiç kırılmadı.. Lila benim küçük kızım şimdi gitti..
Sonra  20 yaşındaki şarkıcı şöyle cevap verdi...
Kırgınım.. Hergün biraz daha azalacak. İleşmek için zamana ihtiyacım var. Yolumu seven kim varas herkese teşekkür ediyorum.  Buna ihtiyacım var.
Miley sonra şunu yazarak fotoğrafı paylaştı...
Uyuyamıyorum küçük kızımı özledim... Lütfen yardım edin dua edin. O şimdi hastanede... Kalbim kırık. Unun korkmaması ve iyleşmesi için ona pozitif enerji gönderin...
 Sonra Lila ölmüş... 
Açıkçası ben çok üzüldüm miley adına.. Çünkü onun üzülmesini istemem... O hala Benim Hannah Montana'm. Belki sizin için öyle yada değil...  Ne düşünüyorsunuz?
 

Hiç yorum yok: