4 Aralık 2012 Salı

Lucy Hale Ex'i Chris Zylka ve Yeni Albümü Hakkında Konuştu



Lucy Hale Nylon Dergisinin Kapak Kızı Oldu!Chris Zylka hakkında da konuştu Pretty Little Liar hakkında da detay döktü..

 Güzel yıldız Lucy Hale; gelecek yıl bir album çıkartacak ve Pretty Little Liars'ın yeni sezonunda oynayacak ama önemli olan aşkı 2013'de bulabilecek mi?
Öyle gözüküyor ki Lucy yeni bir aşk bulmak için acele etmiyor...Bu yaz Lucy Chris Zylka'yla çıkmıştı ama ayrıldılar işte detayları
Hayatımda kime ihtiyacım varsa gerçekten onaysız şeyler yaşadım. Ayıklamaya çalışıyorum. İfadesi ne? Eğer seni mutlu etmiyorsa yada büyütmüyorsa neden  senin durumun olsun? Her ilişkimde birşeyler öğrendim ve güzel pozitif şeyler öğrendim.  23 yaşındayım. Bir kadınım ve bu değilki insanım  ama olacağım.
Lucy Albüm hakkında şunları söyledi neler hissettiğini çalışmanın zorluklarını anlattı
Kesinlikle korkutucu. Sein sadece bir albumün var. bir single'ın var. Müziğinde bir vurgu var. Ama  milyonlarca değişik hayal. Neden dışarı çıkı onları gerçekleştirmek için denemiyorsun?Eğer yapman gerekse sen kimsin?
Pretty Little Liars hakkında da şunları söyledi.
Shay ve Ben Brazilya hava alanına gideceğiz  orda hediyeler ve süprizler olacak. Onlar bize nasıl gelecek biliyor musunuz?
Lucy  Tv de müzikde onları geçelim Sinamada oynamayı da seviyor.
Gözümü açacak birşey  arıyorum. Benim en sevdiğim filmler  Juno ve  500 Days of Summer Sihirli mahyajlı kıyafetli birşey...
+Evet, Ben Lucy'i çok seviyorum yani Pretty Little Liarta taımadım onu Amerik'da bir müzik yarışmasına katılmştı ve kazanmıştı. Ordan biliyorum ve gerçekten akan sular durur benim için...  Pretty Little Liar'ı merak ediyor musunuz ada Lucy'nin albümünü??







 
 



Hiç yorum yok: