28 Aralık 2012 Cuma

Tuhaf Bir Gün


Herşey o gün başladı hiç başlamasın diye dua ettiğim gün, ama Allahın bir bildiği varmış ki başladı değil mi?
Küçükken ağlamakan korkmazdım, ama şimdi çok korkuyorum. Nefesimin çıkmaması için  iki elimle kapatmış masanın altında bekliyorum.  Ayak sesleri bir o yana bir bu yana giderken gözlerim dolu bir şekilde ölüm anımı bekliyorum... Hoş adamı ikinci kez görsem tanımazdım galiba, belkide ikinci bir kez olmadan beni gebertecek kim bilir?  Dün bunların olabileceğini düşünmezdim bile. Vallahi! Kapı kilitli olmasa nefesimi tutar titreyen nefesime kulak vermeden var gücümle koşardım, ama adam birilerini öldürmek için kapıyı kilitlemiş!
Silah sesinin gelmesiyle irkildim ve gözlerimden  yaş döküldü  iki saate bunların olabileceğini düşünmezdim bile. Ama adam beni değil café'deki birini öldürmüştü. Adam neden önüne gelene ateş  atıyor ki anlamıyorum şizofren mi? Bir dakika galiba sadece ben kaldım, adam benim buraya saklandığımı gördü, olamaz derin nefesler alırken adamın buraya doğru yavaşça geldiğini duyuyordum hızlı düşünmeliyim. Allahım ya! Korkuyorum hemde çok altıma etsem onun sesini duyar işemeden beni öldürür bu cani adam... Öleceğimi bile bile dalga geçiyorum ya!  öp poşeti yanımdaydı iğrenmeden bir kağıt alıp  sallamasına  bir yana attım.  Maksat bir kaç dakika daha yaşamak!  Adamın ayakkabı sesleriyle, başka yöne gittiğini  algılayabiliyordum. Kafamı yavaşça kaldırıp adamın  arkama doğru gittiğini izledim. Sonra kapıya doğru koşmaya başladım. Adam hızla dönüp bana ateş etmeye başladı ama şanslıyım ki bana denk gelmiyordu. Adamın jarjörü bitmişti hızlıca takmaya çalışırken ben sert birşey alı ona doğru fırlatmaya başladım hoş hiç bir tanesi denk gelmiyordu.  Fazla zamanım yoktu ve hızlıca adamın üstüne gitmeye başladım eminim ki düşünmeden yapıyordum nasıl oluyor da hiç birey doğru gitmiyor hayatımda. Anlamadığım şey  dışarda onca insan var ve hiç birimi polise haber vermiyor!!  Polis arabasının sesini duyunca sesli sesli 'Birileri vermiş' dedim. Tabi aptal beynim  yüzünden  adam beni massaya doğru itti  silahını bana doğru uzattı ve  birden café kapısı açıldı ve biri adama ateş etti.

Hiç yorum yok: