13 Ocak 2013 Pazar

Selena Gomez Justin Bieber'ı Düşünüp Şarkı Yazmış!


Tamam  şarkı baştan aşağıya küfürle doluymuş! Ama ilk önce nasıl çıkmış kime yazmış onu öğrenelim!
Tabikide yakın arkadaşı Taylor Switf'e yazdı... Ve Selena ders aldıkları şeyleri yazmış  ve çok sinirli bir şekilde! Biliyorsunuz Tay herzaman intikam şarkıları yazdı ama Selena ona para kazandırmak için de yazmış olabilir mi?Özellikle Justin'in esrar çekme olayından sonra Selena Gomez müziğe geri döndü...  ve bütün köprüleri yıkdı! Ttwitterdan bazı kesimler bunu tweedledi!
@selenagomez Onu ÖLDÜRÜYOR! #yenimüzik

Taylor şarkı hakkında şunları söyledi.
Selena dediki yeni şarkılarla onun b*klarını dökmeye sabırsızlanıyorum...Onun bütün flötlerini bütün palavralarını masaya dökecekmiş. İntikamla çıkış yapacak, hayranları çok şaşıracak çünkü bana 'g*tün iyi kötüsü olur mu olmaz!' dedi... 
Vay Canına  Selena Gomez kızgın 18 yaşındaki şarkıcı ona ağır bir söz söylemiş olmalı bir  lafıına kulak misafri oldum sayılır Justin Selenaya 'Dışarıdayken sakın kapının çarpmasına izin verme!' demiş artık ne yaşamışlarsa ama bir arkadaşı Selena'nın kapıyı çarpmış olduğunu söylemiş...  
Ben şarkıyı düymak için sabırsızlanıyorum

Hiç yorum yok: