13 Şubat 2013 Çarşamba

Bunalımdayım!


Bakın gerçekten sıkıldım bunaldım şey kısaca söylemek gerekirse herşeyden.. Canım çok yanıyor neden biliyor musunuz, nerden bilebilirsiniz ki... Sıkıldım bunaldım çünkü bu dünyada iki yüzlüler çok... Ona yardım eden yüzsüzler kaltaklar ağzımı bozmayayım diyorum ama ibneler de öyle. Sakın sana hiç yakışmıyor demeyin. Öyle yakışıyor! Yada ben bu dünyaya bi hiç uğruna gelmiş olabilirim bilmiyorum bildiğim tek şey var oda hayattan sıkıldığım. Olayları anlatsam destan yazarım ama tuttuğum herşey bir hiç oluyor.. Hayalleri gerçekleştirmek bu kadar mı zor?  Çok mu şey istedim blog açayım haberler baksınlar bi işe yarıyayım dedim. İyi bok yedim olmadı. Şarkı yazıyorum evet cesurca söylüyorum! Şarkı yazıyorum ama  birşey olamaz bi işe yarayamaz...  İngilizce yazıyorum ve annemin bile düşündüğü aptalca olduğu! Güzel Sanatlar okuyorum Resim bölümü ama modacı olamazmışım! Hayal etmek çok mu kötü, birde gerçekleşmeyince nasıl üzülüyorum biliyormusunuz?! Şu an klavyeye düşmanımcasına vuruyorum... Başka ne var biliyormusunuz? İyi rol yaparım ama Halam bu hayali yüzünden akıl hastensinde yattığı için bende bi tiyatroda oyun oynayamazmışım iyi hayal gücüm sayesinde iyi yazarımdır. Ama buda kimsenin umrunda değil ... Sanatta bel altı olmaz ama benim babamca olur!!!  Yemin ederim sıkıldım yemin ederim... Sinirlerim boşalıyor... İster okuyun ister okumayın ister argo diyin ister demeyin umrumda bile değil!Keşke gerçekten görünmez olsam!

Hiç yorum yok: