11 Şubat 2013 Pazartesi

Demi Lovato Biriyle Mi Çıkıyor?

Zor bir iki yıl geçiren Demi'nin güzçü bir yanı olduğu ortaya çıktı.Bu arada Deminin  romantik taraflarını hiç görmedik.Sonuçta bir amaç var ve şarkıcının kendine bakması biraz zaman alıyor.Ama belkide Bayan Lovato'yu bir erkeğin kollarında görebiliriz.. yakında!

Tamam bu konu için Dem hiç acele etmiyor ama ben onun  aşk oyunu oynadığını düşünüyorum.Demi, bu konuda ümitli olduğunu ve bu aralar olduğunun sinyallerini verdi.
Bekar olduğum için tamamen iyi hissediyorum.Ama biriyle çıkarsam  bunu yavaştan alıcam.
Gerçekten değiştiğini itiraf etti 
Önce ilişkilerince kişinin tipiyle birçok hak etmediğimi hissettim bu yüzden onları sabotajladım kendime.Çıktığım ilk çocukla ilişkimizi mahvettim. Korktum tekrar aşık olmaktan ve incinmekten sadece kaçmak ve bir sonraki çocuğa geçmek istedim açıkçası denedim yeni bir ilişkimin olmasını çünkü kendimce mutlu değildim.
Peki Demi nasıl yeni bir ilişkiye hazır olduğunu söyle söyledi.
Ben şimdi, o  adam için daha iyi biri, aşık ve dürüst olabilirim, kıskanç olmak yerine her zaman ona sarılan olabilirim.
Kendimize bakma konusunda şunları söyledi
Kendine bakma konusu kendinize olan saygınızı oluşturur.Küçük şeyler; odanızı topladığınızda kendinizi iyi hissettiğinizde daha iyi hissetmiş olursunuz. 
İlişkilerimizin ayakta durması için şöyle dedi.
Ben Güney Teksaslıyım.  Güçlü bir kişiliğim var--Kafama göre konuşurum ve geri dönmem.Sizin görüşlerinizden korkmayan bir erkek bulmak zorundasınız.Ben dramatik bir tipe sahibim ver birini bulduğumda oda böyle olacak.Ben hiç bir kadının  düşüncelerinden döndüğünü düşünmem.
Neden bir erkeğe odaklanmıyor bilmek ister misiniz?
Bu çok sağlıksız, ne zaman kızlar  bir erkeğe odaklansa ailelerini arkadaşlarını unutuyorlar.Bende yaptım. Dikkat dağıtıcı birşey için  bakarsam çünkü yanlız olmakdan korkardım.Erkek arkadaşımla denemeye odaklanmak için çok geçikirdim ama geçen yıl sadece kendimle odaklandım ve inanılmaz oldu.

Peki geçen yılı yanlız geçiren Dem yeni bir ilişkiye hazır gözüküyor mu bence hazır! Sizce? 
 

Hiç yorum yok: