11 Şubat 2013 Pazartesi

Miley Cyrus Uzun Saçına Geri Mi Dönüyor?!

Hepimiz onun saçını tekrar görmemeyi düşünüyorduk değil mi? Bir açıklama yaptı

20 yaşındaki güzel şarkıcı/oyuncu uzun saçını beğenmediğini söyledi ve şöyle devam etti
Beni uzun saçlı görmek çok garip.Geriye bakmayı sevmiyorum en azından böyle. Birinin kafamdan  yırtılmasını dilerdim.Uzatmayı hoş bulmuyorum, nefret ediyorum.  Hayatımın her günü topuz yapmı gibi hissederdim ve hiç bir şekilde bunu özlemedim.
VE Miley yeni kısa saçını çok sevdiğini itiraf etti.
Bayıldım. Nişanlım bunu seviyor bunu hissediyorum. Uzamasın diye  iki haftada tıraş ediyorum vena sahip olmak çok kolay. Kısa saçlarıla daha dağınık ve daha güzel gözüküyorum.

En sonunda Miley Uzun saçına geri dönebilir mi yanıtlıyor.

Belki bir süre sonra uzatırım...ama  bir daha göremeyebilirim uzun uzun saçlarımı. 
Hmm işte okunuz peki merak ediyorum siz buluyorsunuz.. Kısa saçla gerçekden sexy duruyor ben  kısa saçını özlüyorum emnim sizde özlüyorsunuz-dur. Bazıları kısa saçlı oldu diye ondan vaz geçti ama Miley bunu umursamadı. Böyle mutlu peki ya siz Smiler'lar?

 



1 yorum:

Adsız dedi ki...

bence eski hali daha güzeldii