1 Mayıs 2013 Çarşamba

Miley Cyrus Justin Bieber'a Tavsiye Verdi!


Bu fotoğraf Elle'nin İngiliz dergisinden  ve harika gözüküyor.. Ama sadece görünüşü çekici değil. Justin Bieber'a verdiği tavsiyeler derginin konusu oldu!

Miley Justin'e sosyal medyaya attığı fotoğrafların bazen kausa sürüklenebileceği konular olmasında uyarmış. Hatırlarsanız Miley kötü alışkanlığını fotoğraflarda yakalatmıştı.. 

Ben insanların onu alıp kötüye kullandığını farkketim ve justin'e söyledim. Oda bana ' Onlar sadece beyinlerine o fotoğrafı çeker, unutma' dedi. 
Miley Justin'in her yaşadığını fotoğraflamasını istemiyor ve buda çok doğal Miley Justin'in en yakın arkadaşı!
Hannah Montana'daki galamı hatırlamıyorum orası gala değildi. Ama 3D gişe yapmıştı. O gece durmadan çilekli Milkshake içiyordum hatırladığımın hepsi bu... Delilik. Sen yapmacık olduğunu düşünebilirsin ama o sensin..
Biliyorsunuz Liam Miley'i aldattı ve ayrıldılar. Açıkçası şuan sadece adaçayı önerebilirim. Ve Justin'e tavsiye vermekte haklı :) Yorumlarınız neler?
-Mary 

Hiç yorum yok: