26 Mayıs 2013 Pazar

Okul Öncesi İçin Eğlenceli Şeyler Yapabiliriz!


Peki, bunu istiyoruz, iyi güzel ama nasıl? Hiç dert etmeyin ben bunun için araştırmamı yaptım.. Şimdi okul bitmeye yakın ve hepimiz ki bundan %100 eminim hepimiz bilgisayarın başında bir şeyler yapacağız kimimiz film izleyecek kimimiz magazin haberlerine bakacak... Ama kim böyle şeyler yapmak ister ki yaz demek eğlence demek! Yaz demek okulda yapamadığımız şeyleri yapmak demek!
Ama 
okul içinde yeler yapabiliriz, bi okumaya devam edin öğrenirsiniz!


Eğlenceli tatil planı yapabilirsiniz! Hadi şimdi sorun yani ben olsaydım sorardım biz anamız babamıza bağlıyız aloo! diyebilirsizin ... =)Ama bunun için tek olmanız gerekmiyor! Ailece etkinlik yapın bu aile bağlarınızı da güçlendirir. 
Yeni bir kitap alıp okuyun! Bunun için tanıdıklarınıza sormanız yeter!
Arkadaşlarınızla bir zaman kampüsü hazırlayabilirsiniz!Evet çok avrupayi diye bilirsiniz  ama değil, düşünmek yeterli bundan iki üç ay sonra yaz tatilinde neler yaptığınızı fotoğraflarınızı anılarınızı o kampüse koymanız yeterli hem daha çok mutlu olur anılarınızı pekiştirebilirsiniz. 
Yeni bir saç şekli bulun ve uygulayın! Ben bunu yapacağım, saçımı boyamaya karar verdim ve tavsiye ederim onu yapamıyorsanız kaymak yaptırın balyaj kulanın yenilik iyidir!
Karalama defteri bulun ve oraya notlar alın! 
Yeni şeyler deneyin! Küçük şeyler de olabilir bi müzik enturmanı olur ya da bilgisayarın yerine dışarı çıkabilirsiniz. O da olmasa yeni bir arkadaş edinin 
Aşık olduğun kişiyle konuşun: Onu  okul çıkışı tutun ve söyleyin, gelecek sene sizin için çok güzel geçebilir... 
Biriyle barışın: Eğer 12. sınıfsanız ya da 8. bunu yapın küs olduğunuz arkadaşınızı görmeme olasılığınız yüksek!
Yaz için yeni bir gardırop hazırlayın: Bunun için maddi açıdan bayağı iyi olmanız  gerekmiyor, dolabınızı temizleyin çıkarmalar ekleyin =)
Yaz şarkılarınız olmayacak mı bunun playlist'ini yapabilirsiniz!
Eğlenceden kaçmayın: Hele son sınıfsanız yıl sonu partisi yapın yada kızlar için pijama partisi... 
İşte size öneriler! Bilgisayarın başında zaman öldürmeniz gerekmiyor!
-Mary... 

Hiç yorum yok: