27 Kasım 2012 Salı

Justin: Benim Pisliğimi Bekleyen İnsanlar var!


Justin Oprah'ın Show'una konuk oldu ve ünlülüğün zor taraflarında da bahsetti. Justin yorulduğunuda bıktığınıda kabul etti.

Bu harika değil. İyi depresyondayım.. Aşağıdayım ama hasfetli bir yerdeyim. Çünkü ben sadece insanım. Bazı günler, sadece  düştüğünün bittiğini hissedersin.  Kalbin acır çünkü ölüyor gibisindir.
 Justin bazen uyuyamadığını söyledi.  beş bin kez kafasından kaçtığını düşündüğünü söyledi.


Benim pisliğimi bekleyen bir sürü insan var. Bunnu birçok genç yıldız yapıyor. 

Benim izlerken gözlerim doldu e Justin iki de bir kafasını aşğı indiriyodu ben kötü oldum ya böyle Oprah sanki çok üzgün konuşuyordu bilmiyorum heyse gözlerim doldu belkide Justindendir :D   Siz ne hisediyorsunuz?İsterseniz  konuşulanları tercümede ederim edebildiğim kadarıyla :D

Hiç yorum yok: