28 Kasım 2012 Çarşamba

Baş Belası 1. Bölüm!



Laina’nın ağzından…

Bu gece büyük bi’parti var! Aslında bir sergi ; benim sergimdoğrusunu söylemek gerekirse uzun zamandır bir etkinliğre katılmıyordum,  alış-verişe bile gitmedim. 2 yıl oldu sanırım…Nasılolabilirdi ki?! Ama o günleri hatırlamak istemiyorum bu gece sadece o 2 yılın acısını çıkarmak istiyorum… Kırmızı bir elbise giyindim… Fazla mı abartılı? Ama lise dört’deyim bir şey diyemezler sanki… Aman eğlenmeye bakıcam isterlerse sırama sürtük yazsınlar, yazmamışlarmıydı yazmışlardı hemde çok kez… Çıktığım çocuk yüzünden eskiler!!! Neden hep arkamdakilerle yaşıyorum onlar beni bıraktı ben onları neden bırakamıyorum! İki senedir buna çal… Yeter şimdi ağlıcam ‘arkana bakma lai’ sözünü ne çabuk unuttun Lai! ARKANA BAKMA…


Galeri’nin önündeydim. Bir tablo bana aitti. Acababeğenecekler mi? Of beğenmeseler bile o benim tablom bunu kimse değiştiremez! Kapıdan içeri girdim.. Birden bütün gözler üstüm deydi. Vay be uzun zaman olmuş gerçekten. Biri gelip bana Lai ‘Bu sen misin’ diye sordu . Bende ‘Yok canım aslında ben zombiyim seni yemeğe geldim raaauw’
Güldü ‘Espri yeteneğin hiç değişmemiş’
Gülümsedim ‘Affedersin tanıyamadım’ dedim ve ağzını büküp kaşlarımı  hafif çattım.. Oda şokolmuşçasına gözlerini  açtı e*şşek kadar büyütmüştü. Güldüm.
‘Adımı biliyorsun ama ben Laina McGalibal’ gülümseyip elimiuzattım.

‘Ah evet Bayan McGalibal. Bende Jack’  “Jack mi?” Şaşırırcasına kaşlarımı çattım.  Oda gülüp

‘Evet,Jack-“

“Jack  Makeson”İkimizde aynısını aynı anda dedik. Sonra gülüp 'Ne kadar değişmişsin öyle bir an tanıyamadım' dedi bende şarırırcasına 

“Neyim değişmiş be!”

“Fiile göre değişir”

“Hayır yani çok meraklısın galiba”

“Eh her erkek gibi meraklıyım”

Krize girmiştim “Şimdi bu cinsine  iltifat miydi hakaret mi?

“İltifat” güldü

Aynı şekilde gülüp “Ay bak kaç yaşına geldim yine yeni şeyler öğreniyorum”

Meraklanmışçasına güzlerini açtı ve “Nedir?” dedi gülümseyip“Meğer hayvanlarda iltifat edebiliyormuş” diyip gülmeye başladım. Bozulrcasına yüzü düştü bende alay edercesine “Vay Eski Jack nerde Şimdi ki Jack nerde?” Kaşlarını çatıp bana kısık gözlerle baktı bir iki saniye geçtikten sonra “Aslında aynı soruyu ben sana soracaktım üç silahşör gittiğinden beri eski Lai’yi göremiyorum” Yüzüm düştü sonra içinden Chaz’in sözü geçti ve  Jack’e gülümseyip “Eskiyi düşünürsen gülemezsin” dedim. Oda dudağını büküp başını salladı sonra “Taktire şayanlık bir Edebiyatın var!” Gülümseyip “Sağ ol” dedim. Ve koktey bölümüne geçtik… Her yerden  Flaşlar patlıyordu. Açıkçası fotoğraf makinelerine alışık değilim ama buna söz etmiyim en azından bu geceye özel olsun…  Tabloma bakıp  yorumlayan insanları gördükçe:  mutlu oluyordum çünkü yaşadığım acıları bilmiyerek kendilerince senaryo yazıyorlardı… Jackle hiç bu kadar samimi olacağım aklıma gelmezdi, eskiden onunla kavga ederdim ve dayak yerdim… Şimdi düşmanken dost olduk ve dostlarımda galiba düşman… Bir ara sıkılıp Kanada’nın dondurucu soğunda bundum kendimi balkonda yıldızlara bakıyordum… Yıldızlar… Hiç anlamam uzaktan  nokta gibi görünürler ama kağıtlardaysa ters beşken ve  beş tane üçgenden oluşuyorlar… Çok saçma ve bi o kadar da matematiksel. Üşüyüp  kollarımı bağladım ve ellerimle de kollarımı ısıtmaya çalıştım.. Bir ara çok üşüyüp dişlerimle dudaklarımı ısırdım… Ama  açıkçası boğucu olan salona girmek istemiyordum. Sonra arkamdan iki tane kol bana bir pike örttü sırtımda bir sıcaklık hissettim kollarımla  pikeyi tutup arkamı döndüm. Jack  o çapkın gülümsemeyle bana bakıyordu. Güldüm “Ne?!” dedim ve tekrar yıldızlara döndüm. Jackin kolu bütün manzarıyı bozuyordu elince şarap vardı gülüp “Bu gece içmicem” dedim. Oda “üşümüşsündür iyi gelir”dedi ve şişeyi elinden alıp ona döndüm… “Ne istiyorsun  Jack?” O güldü gözlerini kısarak bana baktı ve mavi gözlü taş çocuk bana cevabımı verdi“Açık… Seni” 
EVET, BU BİRİNCİ BÖLÜM... FARKINDA MISINIZ BİLMİYORUM AMA  'CHAZ' DEDİM, HADİ BU BİR İP UCU OLSUN... ÜÇ SİLAHŞÖR =))  FANFİCTİON OLDUĞUNU SÖYLEMİŞTİM. EĞER OKUYORSANIZ LÜTFEN YORUM YAPIN ÇÜNKÜ EMEK HARCIYORUM VE BOŞU BOŞUNA DA YAZMAK İSTEMEM!!!  BEĞENDİNİZ Mİ YADA HİÇ HOŞ OLMADI MI? BANA SÖYLEYİN 

Hiç yorum yok: