4 Aralık 2012 Salı

Jelena'nın Yatana Kadar Ki Randevusu


Şaşırmayın gerçekten yatana kadar  Justin Selena'nın evinde kal(mış)dı.  Açıkçası bende haberi gördüğümde yalan haber mi dedim. Ama haberi açınca birazçık
abartma olduğunu gördüm.  On-üç aralık gecesi Justin Bieber yeni Ferrarisiyle Selena Gomez'in evine gitti. Romantik bir gece yaşandıklarını iddea edenler var...
Tekraralamak konusunda ciddi gözüküyorlar! Justin ve Selena  Pazar günü romantik, yağmurlu  ve aşk dolu bir  gece yaşadı ve  merak etmeyin yatmaya kadar olsada başka bir anlam yok! Hadi oylayalım!


-Tamam yorum vakti: Kimse yorum yapamsada benim yorumun 'go to home'luk olacak!
Ben Jelenayı başından beri sevmedim ve zorunda da değilim. Yanlış anlamayın sadece JENENA yoksa Selenayı seviyorum...  Hatırlıyormusunuz bilmem ama Pattie Ellen'a geld ve 'Çok yakışıyorlar' demişti... Nasıl olduda bbirden fikri değişti bilmiyorum sadece Jelenayı sevmiyorum 'Geceye kadar da çıkma' fazla oluyorlar desem başka yok hayır öyle birşey yok desem saçma.... Yorumunuz ne? Bana Katılıyor musunuz yoksa bana küfür mü edesiniz geldi?

Hiç yorum yok: